HEJ VÄRLDEN!

HEJ! Jag vill bara titta in och säga heeeeeeeeeej här sitter jag Elin 18 år och spenderar min antagligen allra sista dygnpluggnatt i mitt liv!!! LYCKAN I DET trots allt haha!!! :D Pratar lite på FB med kompisar i samma sits, konfererar med challanbralan och hetskompletterar varandra jobb och ja.. helt plötsligt skriver DU till mig. "hej! hur är det? :)" VetintevadjagskatroellerförväntamigX1000 och mitt hjärta är fortfarande klibbigt från det gummiband du geggade in det i.... Vad gör du på kvällarna? Du gick och la dig vid tolv. Vad gör du i din lägenhet när jag inte är där? Äter till middag? Har du ens någon TV? Taggad är du iaf. Det är roligt! Jag får skydda mitt hjärta...!!! Asssååååå ÅÅÅÅÅHHHHHH!!!!!!!!!! Sista natten ever!!! Sedan bal imorgon och så mycket jag hinner med innan den! Efter det bara köttaköttakötta engelskan och skicka in och VOILAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D Älskar att jag njuter av den här stunden haha. Så jäkla härligt! Allt är det! Allt blir så fint när det görs för den sista gången. Ligger topless i trosor och B.U.S.ad och provade MIN BALKÄNNING och smycken och så med mamma tidigare ikväll åååhhhhh älskar den!!! <3<3<3 Kommer bli supermysigt imorgon tror jag! Puuussssss nu ska jag trycka GASEN I BOTTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0