"Berätta vart du kommer ifrån"

Hej världen! Aftonen igår var stor. MIN FÖRSTA SKIVA SOM STUDENT!!!!!!!!!! Jag berättade vem jag var, kom som den Ryttare ridandes på livets våg och hästar och hingstar som jag är (hehe) och vad i mitt Esse. 3 senare avslutades kvällen hos Max och idag var jag tvungen att ta av mig alla typ alla kläder där jag satt i gasssssssande SOOOL i lekparken med min bästastebästisJang. Skulle kunna spendera resten av mitt liv med att prata med henne och skratta som bara vi gör. Hon och jag. BÄST.
Övriga aktiviteter idag har varit husprojektet. Ligger utslagen i mitt provisoriska och tillfälliga rum bakis och tröttis. En kvart kvar tills tåget in till middagen går och jag ska klä mig och borsta mitt hår ochsåvidare. Solen alltså... SOLEN. Livet är bra och den här våren har börjat slå rot och gro sockerdrickepirret i min mage...!!! :)

Ikväll är det INGROSSO! Tonight - Come and get me...


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0